Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Με το μυαλό στο ντέρμπι!!!

Καλησπέρα φιλαράκια μου!!

Ωραία ημέρα σήμερα με το Ελληνικό classico να ξεχώριζει.Έχω κάποιες πρότασεις και θα ασχοληθώ με το ντέρμπι.

Ας ξεκίνησω από αυτό.Ο θόρυβο μεγάλος από την προηγούμενη εβδομάδα όπως κάθε χρόνο.Ο Ολυμπιακός θέλει την νίκη οπωσδήποτε καθώς νιώθει καύτη την ανάσα του ΠΑΟΚ και ακολούθει το ντέρμπι με την ομάδα της θεσσσαλονίκης.Από την άλλη η ομάδα του Παναθηναικού λογικά θα βγάλει εγωισμό στο γήπεδο και θα έχει τον κόσμο στον πλευρό του.Εγώ θα ποντάρω στο goal/goal πιστεύοντας στην ποιότητα του ολυμπιακού αλλά και στο καυτό δίδυμο Berg-Figueroa του Παναθηναικού!(1.60 οπαπ).

Δεύετερο σημείο για σήμερα είναι το goal στο μαστς Μίλαν-Φιορεντίνα.Και οι δυο ομαδες δέχονται αλλά πετυχαίνουν και εύκολα γκολ και το 1.60 προσωπικα με ικανοποιεί(goal 1.60 οπαπ)

Κλείνουμε την τριάδα μας με τον Ασσο της Αρσεναλ!Αν και έχει λίγο ρίσκο το σημείο εγω θα ακολουθήσω την Αρσεναλ όχι οτι έχει πολύ καλύτερη ομαδα από την Λιβερπούλ άλλα ηρθε ο καίρος να πάρει ένα ντέρμπι!!(1 2.15 οπαπ)

Αυτά λοιπόν για σήμερα από εμένα καλη επιτυχία!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου